Інгресс Софт
+38 (0462) 65-11-20
+38 (0462) 65-35-20
soft@insoft.cn.ua Інгресс Софт на Facebook

Броварський Алюмінієвий Завод (БРАЗ)

Броварський Алюмінієвий Завод (БРАЗ)

Характеристика проекту автоматизації

BRAZ (Броварський алюмінієвий завод) - один з найбільших гравців на ринку алюмінію в Україні та Європі. Завод був заснований в 1979 році, активна модернізація почалася з 2011 року - з приходом нових власників і входженням заводу в Alumeta Group.Сьогодні підприємство є лідером національного ринку і активно розширює географію експорту.

Відгук Броварський Алюмінієвий Завод

Підстави для вибору Продукту

Основною підставою впровадження програмного продукту класу ERP була необхідність мати точну оцінку запасів металу на кожному переділі всіх ділянок виробництва, а так само знати реальну собівартість продукції на кожному переділі. Основними цілями були: максимальне зменшення ручної непродуктивної праці, усунення дублювання і неузгодженості інформації.

Специфікою підприємства є необхідність врахування напівфабрикатів на всіх переділах і готової продукції в декількох одиницях виміру одночасно - кілограми і штуки. При цьому реалізація продукції крім зазначених одиниць може відбуватися так само і в погонних метрах.

Впроваджувальний центр «Інгресс Сервіс» компанії «Інгресс Софт» був залучений до проекту як «1С: Франчайзі», який має гарну репутацію з багаторічним досвідом впровадження комплексних інформаційних систем

Після аналізу ринку програмних продуктів для автоматизації виробничих підприємств було обрано типове рішення «1С: Підприємство 8. Управління виробничим підприємством для України» (1С:УВП). Це рішення має необхідні можливості для комплексної автоматизації поставлених завдань і, що головне, пропонує нові можливості детального аналізу даних при використанні механізму розширеної аналітики обліку виробничих витрат.

Реалізація проекту

Проект стартував в листопаді 2013 року і тривав 5 місяців. Співробітниками впроваджувального центру «Інгресс Сервіс» компанії «Інгресс Софт» були виконані:

  • Розробка відсутнього і доопрацювання існуючого функціоналу;
  • Навчання співробітників роботі на доопрацьованій системі;
  • Здійснено перенесення даних з раніше використовуваних систем обліку;
  • Розроблено регламент роботи в новій системі.
Виконано наступні роботи:
  • Інсталяція програмного забезпечення на комп'ютери;
  • Збір і аналіз вимог до автоматизованої системи;
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт;
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку і управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації);
  • Створення інтерфейсів і наборів прав користувачів;
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку і управління в системі автоматизації (адаптація);
  • Інтеграція з іншими системами на базі "1С: Підприємства";
  • Початкові налаштування типового рішення для початку ведення обліку;
  • Введення початкових залишків, допомога при введенні початкових залишків;
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації;
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника.

В межах адаптації продукту відповідно до технічного завдання великий обсяг ділянок обліку був значно модифікований:

  • Продажі;
  • Управління виробництвом;
  • Розрахунок собівартості продукції;
  • Розрахунок зарплати і кадровий облік.

Проект завершено в квітні 2014 року і в промислову експлуатацію введено такі підсистеми:

  • Управління запасами;
  • Управління даними про продукцію;
  • Управління закупівлями;
  • Управління продажами;
  • Управління виробництвом;
  • Управління взаєморозрахунками;
  • Управління грошовими коштами;
  • Фінансове планування;
  • Бухгалтерський та податковий облік;
  • Управління персоналом та розрахунок зарплати.

В результаті виконання проекту були досягнуті основні цілі і підприємство отримало

  • Окреме ведення управлінського та регламентованого обліку
  • Прийом реальних даних по компанії за даними управлінського обліку;
  • Оперативний облік напівфабрикатів і продукції на всіх складах і ділянках, що дозволило отримати баланс металу;
  • Виняток подвійного введення даних (обмін між базами управлінського і регламенітрованного обліків);
  • Точний розрахунок управлінської собівартості продукції по кожному переділу.

На 1С УВП власник отримав можливість аналізувати дані управлінського балансу на будь-який момент часу, щоб приймати обґрунтовані управлінські рішення. Відділ комерції тепер може отримувати аналітичні та статистичні звіти по реалізації продукції, а відділ управлінського обліку має контроль негативних залишків, може аналізувати собівартість і рентабельність реалізації кожного виду профілю по кожному клієнту.

Після закінчення проекту триває співпраця і почався новий етап розвитку системи - розширений виробничий облік. Одночасно ведеться супровід продукту «1С» по лінії ІТС.

В цілому проект автоматизації BRAZ оцінив на «відмінно». Система «1С: Управління виробничим підприємством 8 для України» дозволила реалізувати всі необхідні вимоги і можливості. Співробітники підприємства зазначають, що в програмі працювати легко і комфортно.


Продукт: 

Повернутися до списку