Інгресс Софт
+38 (0462) 65-11-20
+38 (0462) 65-35-20
soft@insoft.cn.ua Інгресс Софт на Facebook

Налаштування та впровадження

Умови співпраці.

Для обслуговування Вашого продукту укладається Договір супроводу, який передбачає проведення разових робіт з веденням Листів обліку робочого часу. В рамках Договору можлива корекція моделей бізнес-процесів в міру розвитку Вашого підприємства, розробка нових функціональних ділянок, а також додаткове навчання. Після закінчення календарного місяця Вам виставляється Рахунок на оплату робіт та передається Акт з переліком виконаних робіт

Налаштування програми (Вам потрібні спеціальні звіти, документи, Ви використовуєте унікальні схеми організації ведення обліку та ін.), з її подальшим обслуговуванням, включає:

Детальне обстеження

Проводиться з метою визначення необхідності та ступеню доопрацювання Вашого продукту (уточнення того, як повинні працювати ті чи інші об'єкти програми, опис нових довідників, документів, звітів, схем проводок);

Підготовка та узгодження завдання та переліку робіт

Технічне завдання складається відповідно до отриманих даних детального обстеження Вашої задачі. Надається оцінка термінів та вартості запланованих робіт;

Кодування та тестування

Власне саме конфігурування та програмування і обов'язкове тестування функціональності та продуктивності нових можливостей системи;

Впровадження

Здійснюється введення системи в експлуатацію (визначення порядку переходу користувачів на нову систему, перенесення початкових даних, тестування системи на реальних даних та інше);

Створення "Керівництва користувача"

Складається інструкція щодо роботи з адаптованої системою, яка містить опис змін в програмі і порядок роботи з нею;

Навчання

При необхідності наші консультанти готові провести індивідуальне навчання співробітників Вашої компанії.

Вартість робіт визначається на підставі узгоджених сторонами переліку робіт та строків виконання.

Потрібні налаштування? Напишіть нам
або зателефонуйте


Возврат к списку