Налаштування та впровадження
Умови співпраці.
Для обслуговування Вашого продукту укладається Договір супроводу, який передбачає проведення разових робіт з веденням Листів обліку робочого часу. В рамках Договору можлива корекція моделей бізнес-процесів в міру розвитку Вашого підприємства, розробка нових функціональних ділянок, а також додаткове навчання. Після закінчення календарного місяця Вам виставляється Рахунок на оплату робіт та передається Акт з переліком виконаних робіт
Налаштування програми (Вам потрібні спеціальні звіти, документи, Ви використовуєте унікальні схеми організації ведення обліку та ін.), з її подальшим обслуговуванням, включає:
Детальне обстеження
Проводиться з метою визначення необхідності та ступеню доопрацювання Вашого продукту (уточнення того, як повинні працювати ті чи інші об'єкти програми, опис нових довідників, документів, звітів, схем проводок);
Підготовка та узгодження завдання та переліку робіт
Технічне завдання складається відповідно до отриманих даних детального обстеження Вашої задачі. Надається оцінка термінів та вартості запланованих робіт;
Кодування та тестування
Власне саме конфігурування та програмування і обов'язкове тестування функціональності та продуктивності нових можливостей системи;
Впровадження
Здійснюється введення системи в експлуатацію (визначення порядку переходу користувачів на нову систему, перенесення початкових даних, тестування системи на реальних даних та інше);
Створення "Керівництва користувача"
Складається інструкція щодо роботи з адаптованої системою, яка містить опис змін в програмі і порядок роботи з нею;
Навчання
При необхідності наші консультанти готові провести індивідуальне навчання співробітників Вашої компанії.
Вартість робіт визначається на підставі узгоджених сторонами переліку робіт та строків виконання.
або зателефонуйте